Tag: Behind the blog

Am primit acest tag de la nebunatica şi energica Alina şi îl voi oferi şi eu la rândul meu altora.
Regulile sunt simple:
Trebuie să răspunzi sincer.
Trebuie să iei imaginea tag-ului și s-o încorporezi în postarea ta.
Tăguiește cât mai mulți din blogării tăi favoriți/care îți plac foarte mult :)).
Acum cerinţele: vor fi 7 întrebări universale (la care va răspunde toată lumea) şi 4 (sau mai multe, minim 4) lucruri pe care vrei tu să le ştie lumea.
Să începem!
1.Din ce oraș ești?
Siret, jud. Suceava
2.Câți ani ai?
18, dar pe 2 septembrie voi împlini 19! :3
Hell, yeah! ❤ I live for autumn!
bonfires._hoodies.-108873
3.Care e mâncarea ta preferată? Dar dulcele preferat?
Mâncarea preferată cartofii prăjiţi cu şniţele, desigur! ❤ Şi iubesc pâinicile de casă cu seminţe! ? ❤
599394_368859506514283_214099915_n
Dulce preferat, cu siguranţă ciocolata, sau tot ceea ce implică ciocolată, migdale, nuci sau alte delicatese! De asemenea îmi plac mult jeleurile! ❤
285559_138556096228828_6153883_n
4.Care e cel mai mare vis al tău?
Să duc o viaţă frumoasă şi să am realizări profesionale, să fiu o mamă bună şi să am o căsuţă cochetă şi luminoasă!
tumblr_mjv52oShSE1qd0psoo1_500
5.Cea mai mare frică a ta este … ?
Secretă, momentan! Dar uite nişte plicuri drăguţe! :3
tumblr_miojlnqXsB1qahc7ho1_500
6.Care este citatul tău preferat, dar motto-ul?
Citatul preferat este…
“I know how hopeless things can seem. I know the kind of
dark tunnel you can fall into.”
iar mottoul preferat este…
tumblr_mqeswgyd6q1susw3eo1_500
7. Aici o (sau mai multe) întrebare/i pusă/e de cititorii tăi, revin-o cu un edit.
Chiar că sunt curioasă ce aveţi de întrebat! :D:D
Mulţumesc, Flavia, pentru întrebări! 🙂
1. dacă ar fi să dai un sfat tuturor oamenilor și ei chiar l-ar asculta, care ar fi acela?
Dacă nu puteţi fi mai buni, măcar nu fiţi mai răi!
2. ce faci atunci când ești nervoasă?
Depinde, ascult muzică, scriu sau mă plimb. 😀
și 3. care crezi că este cea mai mare problemă pe care o au oamenii din zilele noastre?
Proasta organizare şi dezumanizarea.

Acum câteva lucruri despre tine:

Abia aştept să am un locuşor doar al meu plin cu lucruşoare drăguţe precum acesta:
tumblr_n9uixvMHNr1tfwjeqo1_500
Iubesc cafeaua. Cafeaua potrivită, la momentul potrivit şi cu persoana potrivită… scântei şi miracole! :3
tumblr_n48e1xydfq1qbmsleo1_500
Iubesc casa asta:
10377381_592137220884714_5815938080887800482_n
Photo credit: Alexandra Maria Stremciuc
Cea mai frumoasă aniversare a mea a fost la 17 ani.
Un moment frumos de care am avut parte la aniversarea de 18 ani este acesta:
Îmi plac mult de tot pisicile. Here are my two loves:
Acum dau acest tag spre următoarele bloguri:
şi
Oricine doreşte poate lua tag-ul.
Nu uitaţi să îmi lăsaţi link cu postările voastre!
Huggies, Miruna!

 

2 thoughts on “Tag: Behind the blog

  1. ce răspunsuri frumoase! poza cu plicurile alea e așa frumoasă că vreau să fac și eu așa ceva <3.îmi place mult motto-ul tău 🙂 și mie îmi place mult cafeaua și cu greu îmi încep ziua fără ea. am încercat să mă las, dar este destul de greu.
    apropo, îți stătea foarte bine tunsă așa cum erai în poza aia, la 17 ani! și eu iubesc pisicile și acum am șapte : 4 mari și 3 mititele pe care sper din suflet ca bunica să nu le arunce.
    oh, Miruna, când am văzut poza cu mine am început să plâng !
    ești o persoană faină rău!
    și, ă, întrebări:
    1. dacă ar fi să dai un sfat tuturor oamenilor și ei chiar l-ar asculta, care ar fi acela?
    2. ce faci atunci când ești nervoasă?
    și 3. care crezi că este cea mai mare problemă pe care o au oamenii din zilele noastre?

    mulțumesc că te-ai gândit și la mine, o să fac și eu tagul. să ai o săptămână la fel de frumoasă ca tine!

  2. Da, sunt bolnavă după imagini cu lucruri drăguţe! ❤
    Mottoul meu e genul ăla de motto pe care îl auzi de nenumărate ori, dar nu-ţi vine să crezi că e chiar posibil, şi îl accepţi abia după ce ai trecut prin multe şi ai învăţat că e adevărat: "You're going to have to save yourself." 🙂
    Cafeaua, of, of, sper să nu ne chinuim prea tare inimioarele cu prea multă cafea! 😀 Deşi e bună, bună, bunăăă! 🙂
    Mersi, şi mie imi plăcea tunsoarea respectivă, de atunci nu m-am mai tuns, doar vârfurile le-am scurtat periodic, deşi cred că voi face o schimbare cât de curând, că parcă m-am plictisit de părul meu!:D
    Oh, să-ţi trăiască pisicuţele! ❤ Ai poze cu ele? 😀
    O săptămână frumoasă şi ţie!
    Pupici! :*:*

Leave a Reply

