Tag: Summertime Madness

 Am primit acest tag de la Alina – Din dragoste pentru cărţi, dar şi de la Angi – The land of books. 🙂

  1. Arată o carte cu o copertă care să inspire vara! de exemplu: soare, mare etc.

Greşelile Mirandei – Jill Mansell

image_12850

Este o carte pe care am citit-o acum câţiva ani buni, când am găsit-o pe rafturile bibliotecii liceului şi chiar mi-ar face plăcere să o pot reciti.

  1. Alege un loc fictiv care ar fi destinatia perfectă pentru vacanta de vară.

Forks – Clallam County, Washington, United States.

Forks-twilight-series-2183351-900-600

Da, nu vă înşelaţi, este vorba despre locul în care are loc acţiunea seriei Twilight, scrisă de Stephenie Meyer, şi chiar dacă nu am citit cărţile, atmosfera filmelor m-a făcut să-mi doresc o vacanţă pe timpul verii acolo, unde mirosul şi răcoarea pădurii ar fi perfecte! ❤

  1. Esti pe cale să pleci cu avionul până la locul tău de vacantă. Ce carte îti iei cu tine cât o să dureze tot zborul?

Hmm, nu cred că aş putea citi pe parcursul unui asemenea drum, aş fi prea emoţionată ! 😀

  1. Ai un caz de sumertime sadness, ce carte alegi pentru a-ti reda zâmbetul pe buze?

fotografie0343

Ingredientele iubirii, desigur ! O carte presărată cu replici menite să aducă zâmbete pe buze, a cărei recenzie o găsiţi aici :

https://mirunasipoezie.wordpress.com/2014/08/03/ingredientele-iubirii/

  1. Esti pe plajă singur/ă, ce personaj fictiv ai vrea ca si companie (beach babe, if you now what I mean)? (puteti alege mai multi)

Vă previn că-i o alegere cam siropoasă, dar mi-ar prinde bine un „exemplar” din Robert al Irinei Binder din Fluturi. 😀

  1. Pentru a-ti asorta înghetata vrei un ice cool sidekick (n-am idee cum să traduc asta ca să aibă sens) Ce personaj sidekick alegi?

2KZzQKK5pmc

Caroline Forbes, desigur! :>

  1. Împarte atmosfera de vară! Cui ii dai tagul mai departe?

Flaviei – Lumea Imaginară, Mădălinei – Child Lunae dar şi blogurilor Pierdută între rânduri şi Book Palace! 🙂

Vă invit însă pe toţi să participaţi la acest tag şi să-mi lăsaţi răspunsurile voastre/linkurile la secţiunea de comentarii ! 😀

Vă urez să aveţi o ultimă săptămână de vară grozavă ! ❤

2 thoughts on “Tag: Summertime Madness

  1. langa “Ingredientele iubirii” merge si un baton de ciocolata si muuult ceai sau ice tea, as fi spus multa ciocolata dar dupa ce iti revine zambetul pe buze nu ar trebui sa te intristeze faptul ca ai cedat tentatiilor prea dulci :):D

    • Eu aş spune mai bine o prăjitură cu ciocolată şi mure şi un vin bun pentru deserturi! 😀
      (şi dacă o să salivez în somn, să se ştie că e din cauză că mă gândesc la prăjitura menţionată mai sus! :)) )

Leave a Reply

