Scrisoare către viitorul meu soț

Azi vorbesc

Dragă viitor soț al meu,

Sun cam clișeică încă de la început, dar altfel nu pot. Vezi tu, m-am răsucit și m-am gândit și-am zis să-ți scriu. Devreme, ca să știi la ce să te aștepți.

Nu sunt grăbită și nici absurdă. Sunt sigură că de fapt asta vei crede despre mine încă de la prima întâlnire, căreia eu nu ii voi spune “întâlnire”, ci “plimbare”. Și asta nu pentru că-s orgolioasă, ci pentru că așa scap eu de emoții. Da, voi avea emoții. Și ce? Vreau să știi că sunt o emotivă, că nu mi-e frică să fiu sensibilă, să fiu eu. Nu-s Iron Woman.

Tu vei putea foarte bine să te uiți tâmp la mine când pe mine mă va emoționa un film în care toți se bat. Poți să râzi, e ok, poți să faci mișto de mine și 2 săptămâni după. O să râd și eu…

View original post 372 more words

3 thoughts on “Scrisoare către viitorul meu soț

Leave a Reply

