Meanwhile…

Helau.

Daca va intrebati daca mai traiesc, da, afirmativ… :))

Ce am mai facut intre timp?

Ei bine, am absolvit superba facultate de psihologie de la Iasi. Si nu, inca nu mi-am dat licenta. too much stress.

Siii, la inistentele cuivaaa, multumesc mult, m-am inscris acum ceva timp in concursul Chef pentru o zi, organizat de Selgros, si, ce sa vezi, am avut norocul sa mai si castig ceva.

Reteta mea castigatoare o gasiti aici,  si este o cat se poate de banala si naturala reteta de inghetata pentru zilele astea calduroase. Mica-mare paranteza, la ora actuala eu sunt in colanti lungi, cu o bluza cu maneca lunga pe mine, mai mai ca mi-as lua si sosete, in timp ce ventilatorul merge de nu-i adevarat si prietenul meu e in tricou cu pantaloni scurti si moare de cald. :))

Revenind, premiul meu a constat intr-un set de oale, demeeential. Si al naibii de grele, 10 kile da oale, dar geniaaleee. Si un voucher de 300 de lei din care mi-am luat diverse, si un blender, ca sa fie, amintire, alea alea, si numai bun sa mai facem cate un smoothie din cand in cand, cand ne mai tuna sa o ardem asa mai sanatos. yummy!

oale_premiu-600x407

De citit, mai si citesc si promit ca voi reveni cu ceva recenzii.

Meanwhile, va las linkul catre contul meu de goodreads, si o poza yummy.

Si astept voi sa-mi spuneti ce mai faceti, cum o mai duceti, ce mai cititi, etc. etc.

xoxo, Miruna

Capture.JPG

Leave a Reply

