Bookish Scenarios Tag

  1. Trebuie să scapi de toate cărțile tale si poți să păstrezi una din fiecare gen – contemporan, fantezist, non-fiction și un alt gen la alegerea ta. Ce cărți păstrezi?

Contemporan: Minţile lui Billy Milligan, de Daniel Keyes

Fantezist: Povestea slujitoarei, de Margaret Atwood

Non-fiction: #GIRLBOSS, de Sophia Amoruso dacă aş avea-o în bibliotecă. Am citit-o în format electronic. (click pentru recenzie, da. 😀 )

Alegerea mea: Un bărbat pe nume Ove, de Fredrik Backman

  1. Ești la librărie și auzi un adolescent spunându-i mamei lui că nu îi place să citească, dar mama lui insistă să aleagă ceva. Mergi și recomanzi o carte care crezi că este minunată pentru persoanele care nu citesc. Ce carte este?

Hmm, depinde de ce i-ar plăcea… ce pasiuni are… Cred că dacă ar fi totuşi să aleg ceva acum, i-aş recomanda să înceapă seria Urâţii, de Scott Westerfeld.

  1. Te simți dărâmat și ai nevoie să îți revii. Ce carte citești pentru a te pune într-o stare bună?

Nu sunt fan recitit cărţi, dar de data asta aş alege Greşelile Mirandei, de Jill Mansell.

gm

4. Te duci înapoi în timp pentru o zi în copilărie. Ce carte te-ar fi prins cel mai probabil?

Ştiu că aveam acasă o carte mare, mare, albastră, de Basme. Şi erau tot felul de poveşti, cu Muc cel Mic, şi cu ceva personaje arăbeşti transformate în păsări. Chiar mi-a plăcut.

5.    Prietenul tău te surprinde cu o călătorie de 4 zile și ai 1 oră de ambalat. Ce carte aduci pentru a citi pe drum?

Moartea la Dallas, de Charlaine Harris

Fata de la nord de ziuă de Alexandru Voicescu

Nagasaki de Eric Faye.

Proaspăt achizitionate, chiar trebuie să le citesc. Şi dacă aţi ratat cumva postarea, click aici pentru #bookhaul-ul lunii iulie

6.     Casa ta a fost jefuită. Nu-ți face griji! Toată lumea este în siguranță, dar raftul tău a fost percheziționat. Care este cartea care într-adevăr speri că este în siguranță?

Sincer, prima mea carte, cartea pe care am învăţat să citesc, o carte de colorat cu Hansel şi Gretel.

7. Prietenul tău împrumută o carte și o întoarce în stare groaznică.

A) pretinzi că nu ai observat;

B) ceri să o plătească;

C) îi faci in mod secret același lucru unui obiect de-al său.

… grea decizie. Dacă e efectiv imposibil de citit în stadiul în care se află, cer să-mi cumpere una nouă. Preferabil aceeaşi ediţie. În caz contrar, o păstrez aşa cum e , ca să-mi fie învăţătură de minte să nu se mai repete povestea.

Aşa am păţit cu un volum foarte drag mie, Hoţul de cărţi. Şi de atunci nu am mai împrumutat cărţi.

 

Cam atât pentru moment. Chiar mă bucur că am dat peste acest tag simpatic şi mi-a făcut plăcere să răspund la întrebări. Sper că şi vouă v-a plăcut, şi mi-ar face şi mai mare plăcere să vă citesc răspunsurile în comentarii.

xoxo, Miruna.

Leave a Reply

