Revolta sucului de păstârnac!

Stimaţi români, vă informăm că în toate centrele comerciale din ţară, dar şi în magazinele de cartier, păstârnacul, morcovii, sfecla şi alte rădăcinoase protestează! Cer să fie nu doar în atenţia românilor, ci şi pe mesele lor, în smoothie-uri şi sucuri cu adevărat nutritive. Autorităţile au fost luate prin surprindere, aşa că au cerut ajutorul celor de la Hurom România.

logo-hurom_1504190816-300x300

Helău, helău. Ce mai fac cititorii mei toamna aceasta? Da, ştiu, iar toamnă, toamnă, toamnă… dar n-am ce face! Îmi place atât de mult toamna şi tot ce aduce ea astfel încât fac tot posibilul să mă bucur de toate bunătăţile „disponibile”. Presupun că vă-ntrebaţi de unde o pasiune aşa bruscă pentru păstârnac şi sfeclă. Să ştiţi că nu e ceva brusc, mai ales că tocmai toamna mie mi se întâmplă să fac ‘roşu în gât’. Şi dacă aţi avut prin preajmă o super-bunică aşa cum am eu, sigur aţi gustat sirop de sfeclă. Şi nu orice fel de sirop, ci dintr-acela făcut proaspăt şi cald, direct dintr-o sfeclă pusă pe plită, cu puţin zahăr într-o scobitură pe mijloc. Delicios şi sănătos! Deci „divină” este sfecla, de-mi stârni nostalgia şi pofta de suc de sfeclă!

hurom sucuri

Sursa: huromromania.ro

Aşa că, ar fi urât din partea mea să vă las o reţetă pentru un suc de sfeclă, să vă întăriţi organisimul pentru sezonul rece fără să vă fac o recomandare de nelipsit din bucătărie, fără de care nu aveţi cum să obţineţi un suc cu adevărat nutritiv. Este vorba despre noul storcător prin presare la rece Hurom HZ, disponibil în 3 culori superbe.

Cu Hurom, limitele în ceea ce priveşte prepararea unui suc din fructe şi legume, pur şi simplu dispar. Iar producătorii ne invită pe canalul lor de YouTube, unde ne prezintă tot felul de idei sănătoase, chiar şi cu produse locale şi de sezon. Avem aşadar, sucuri de:

  • Sfeclă, morcovi şi ghimbir.
  • Morcov, păstârnac şi grapefruit.
  • Struguri, ananas şi pepene galben. Iar storcătoarele Hurom promit un gust inedit, pentru că sucul obţinut din struguri, prin presare la rece, este însoţit de aroma unică dată de uleiurile din sâmburii acestora.
  • Iar pe lista mea se adaugă prunele şi gutuile!

Şi dacă vă gândeaţi că asta ar fi cam tot cu fructele şi legumele de toamnă… Ei bine…nu! Pentru că Hurom România face tot posibilul să-i convingă pe cei 81% dintre românii care nu consumă suficiente fructe şi legume să renunţe la acest obicei. Iar una dintre “strategiile”  lor este să posteze o combinaţie demenţială pe pagina lor de Facebook:

hurom dovleac

Cu toţii avem măcar o amintire din copilărie, de-acasă sau de pe la bunici, la strâns de mere, pere, nuci şi struguri, mângâiaţi de razele soarelui tomnatic şi înconjuraţi de frunze multicolore foşnind sub tălpi.. şi de ce nu am transpune acel sentiment în bucătăria zilelor noastre, extrăgând tot ce-i mai bun din fructe şi legume pentru a ne turna în pahare o doză de energie şi sănătate? Iar pentru asta, cei de la magazinul profistore.ro au reduceri la toată gama de storcătoare Hurom.

Aşa că, încercaţi să mâncaţi cât se poate de sănătos, cu până la 6 ori mai multe vitamine, minerale și enzime“, de la Hurom citire, si s-auzim numai de bine!

După cum presupun că v-aţi dat seama, acesta este articolul meu pentru cea de-a doua probă din cadrul competiţiei Super Blog 2017.

xoxo, Miruna

P.S. Dacă sunteţi norocoşi, puteţi avea parte de nişte surprize pe pagina de Facebook a celor de la Hurom România. 🙂

 

Leave a comment